Witryna Klubu Miłośników Dobrej Herbaty w nowej odsłonie
Wystartowała nowa odsłona strony internetowej Klubu Miłośników Dobrej Herbaty - klub.dilmah.pl.
Witryna jest elementem działań marki Dilmah zmierzających do popularyzacji wiedzy o herbacie i kultury jej picia. Na stronie prezentowane są wartości, jakimi kieruje się marka oraz jej portfolio produktów. Projekt nowej strony powstał w oparciu o wyniki badań rynku, jakie na zlecenie Dilmah przeprowadził TNS OBOP.
Na stronie wprowadzono animowane przez użytkowników videohosty reprezentujące różne potrzeby, jakie według polskich konsumentów zaspokaja herbata. Są to "jakość i wiedza" (na stronie symbolizowana przez kolor niebieski), "klasa i tradycja" (kolor bordowy) oraz "energia i aktywność" (kolor czerwony).
Internauci mają możliwość sprawdzenia, z jakim profilem konsumenckim się identyfikują i jakich w związku z tym herbat powinni dla siebie poszukiwać. Pomagają im w tym wirtualne postacie i multimedialne scrapbooki.
W serwisie są również elementy z wcześniejszej wersji, takie jak ekspercki blog, wirtualny spacer po plantacji herbaty, galeria zdjęć, strefa aktualności, a także zakładki kierujące do klubowego serwisu YouTube oraz na facebookowy profil.
Projekt strony i związanej z nią kampanii promocyjnej powstał we współpracy z agencjami Vacaloca (koncepcja graficzna, realizacja) oraz Solski Burson-Marsteller (konsultacja public relations).
Dołącz do dyskusji: Witryna Klubu Miłośników Dobrej Herbaty w nowej odsłonie