Właściciele stron internetowych za mało odpowiedzialni
Wydawcy stron internetowych powinni brać większą odpowiedzialność za treści tworzone przez użytkowników.
73 procent z uczestniczących w badaniu firmy Reality Digital agencji, reklamodawców i wydawców stwierdziło, że właściciele witryn wykorzystujących materiały tworzone przez użytkowników robią obecnie za mało aby moderować tego typu treści - informuje serwis UTalkMarketing.
Jednocześnie ponad 90 procent respondentów prognozuje, że w roku 2009 w internetowej reklamie najszybciej rozwijać się będzie sektor treści wideo tworzonych przez użytkowników.
Jednak agencje medialne często rezygnują z promowania się wokół takich treści z uwagi na brak należytej nad nimi kontroli. Zdaniem Roba Proctora, szefa Reality Digital na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), agencje nie kupują w tej sferze reklam, gdyż boją się, że mogłoby to zaszkodzić wizerunkowi ich marek.
"Nie zmienia to faktu, że internauci gwałtownie kierują się do serwisów oferujących treści tworzone przez użytkowników i reklamodawcy będą musieli podążyć za nimi" - dodał Proctor.
źródło: UTalkMarketing
Dołącz do dyskusji: Właściciele stron internetowych za mało odpowiedzialni