„#WMoimStylu” - Ceramika Paradyż reklamuje się już bez Doroty Szelągowskiej
Pod hasłem „#ParadyżWMoimStylu” ruszyła kampania marketingowa Ceramiki Paradyż. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z producentem odpowiadają agencje Insignia i Nairobia.
Głównym elementem kampanii jest konkurs, w którym po zakupie produktów Ceramiki Paradyż należy zarejestrować potwierdzający to paragon na stronie paradyz.com/konkurs. Co tydzień przyznawany będzie voucher o wartości 10 tys. zł na wakacje, co tydzień - tysiąc zł na zakupy w IKEA, a codziennie - 100 zł na zakupy w sklepach Rossmann.
- Mamy nadzieję, że to będzie miły dodatek do pięknych, nowych wnętrz urządzonych zgodnie z potrzebami i zróżnicowanym stylem naszych klientów. Przygotowując kampanię #ParadyżWMoimStylu myśleliśmy przede wszystkim o nich - o ludziach, którzy będą urządzać wnętrza, w których spędzą kolejne dni, miesiące i lata. Chcieliśmy, żeby były szczęśliwe i radosne - komentuje Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż
Promocję wspierają działania reklamowe w mediach o tematyce wnętrzarskiej, a także SMS-y reklamowe i materiały POS w punktach sprzedaży. W kampanii nie zostanie już wykorzystany wizerunek Doroty Szelągowskiej, która wystąpiła w ubiegłorocznej akcji Ceramiki Paradyż pod hasłem „#wstyluParadyż”.
Obecna kampania potrwa do końca września. Jej strategię i kreację przygotowała agencja Insignia, a realizację konkursu koordynuje agencja Nairobia.
Dołącz do dyskusji: „#WMoimStylu” - Ceramika Paradyż reklamuje się już bez Doroty Szelągowskiej