Wojciech Mann w kampanii Allianz Banku
W poniedziałek ruszyła kampania promocyjna Allianz Banku. Jej podstawą są spoty radiowe, w zabawny sposób nawiązujące do konwencji słuchowiska radiowego czytanego przez Wojciecha Manna.
Reklamy podkreślają atuty produktów kredytowych oferowanych przez Allianz Bank - minimalne formalności oraz wysoką dostępną kwotę kredytu.
- Przygotowując strategię i komunikację dla Allianz Banku szukaliśmy formy, która w inteligentny sposób nawiąże do sytuacji, w której znalazł się nie tylko sektor bankowy, ale i klienci banków. Chcemy pokazać, że tak poważna i wiarygodna instytucja jak Allianz Bank, może pełnić właśnie rolę źródła spokoju dla zaniepokojonych swymi finansami Polaków - mówi Monika Stępień, senior account manager z agencji DDB, która odpowiada za kreację kampanii.
Pierwsze miasto w którym prowadzona jest akcja to Warszawa.
Spoty radiowe emitowane są w stołecznych rozgłośniach: Radiu Pin,
Esce Warszawa, Złotych Przebojach oraz Antyradiu. Dodatkowo na
nośnikach outdoorowych umieszczone zostały reklamy informujące o
lokalizacji oddziałów Allianz Banku. Kampania jest też prowadzona w
internecie (bannery na Onet.pl i Interia.pl, reklamy w wyszukiwarce
Google.pl). Media zakupił Starcom.
Akcja w stolicy potrwa do 15 marca br., potem kampania pojawi się w
innych miastach.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Mann w kampanii Allianz Banku