SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wojciech Mann w kampanii Allianz Banku

W poniedziałek ruszyła kampania promocyjna Allianz Banku. Jej podstawą są spoty radiowe, w zabawny sposób nawiązujące do konwencji słuchowiska radiowego czytanego przez Wojciecha Manna.

Reklamy podkreślają atuty produktów kredytowych oferowanych przez Allianz Bank - minimalne formalności oraz wysoką dostępną kwotę kredytu.

- Przygotowując strategię i komunikację dla Allianz Banku szukaliśmy formy, która w inteligentny sposób nawiąże do sytuacji, w której znalazł się nie tylko sektor bankowy, ale i klienci banków. Chcemy pokazać, że tak poważna i wiarygodna instytucja jak Allianz Bank, może pełnić właśnie rolę źródła spokoju dla zaniepokojonych swymi finansami Polaków - mówi Monika Stępień, senior account manager z agencji DDB, która odpowiada za kreację kampanii.

allianz

Pierwsze miasto w którym prowadzona jest akcja to Warszawa. Spoty radiowe emitowane są w stołecznych rozgłośniach: Radiu Pin, Esce Warszawa, Złotych Przebojach oraz Antyradiu. Dodatkowo na nośnikach outdoorowych umieszczone zostały reklamy informujące o lokalizacji oddziałów Allianz Banku. Kampania jest też prowadzona w internecie (bannery na Onet.pl i Interia.pl, reklamy w wyszukiwarce Google.pl). Media zakupił Starcom.

Akcja w stolicy potrwa do 15 marca br., potem kampania pojawi się w innych miastach.

Dołącz do dyskusji: Wojciech Mann w kampanii Allianz Banku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl