SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Wszystkie dzieci nasze są" Majki Jeżowskiej promują ofertę szkolną Carrefoura (wideo)

Carrefour Polska ruszył z kampanią promującą ofertę artykułów szkolnych. Tłem muzycznym spotu jest utwór Majki Jeżowskiej "Wszystkie dzieci nasze są".

Oferta szkolna, której sprzedaż rozpoczęła sieć sklepów promowana jest w kampanii pod hasłem "Szkoła modna-różnorodna". Kampanii towarzyszy nowa wersja hitu Majki Jeżowskiej „Wszystkie Dzieci Nasze Są” oraz współpraca z popularnymi influencerami na TikToku.

- Jeszcze nigdy w najnowszej historii, powrót do szkoły po długich miesiącach spędzonych „na zdalce”, nie był tak wyczekiwany i jednocześnie nie budził tak wielkich emocji. Nasze dzieci potrzebują nie tylko nowej wyprawki szkolnej, ale przede wszystkim zrozumienia i akceptacji. Chcemy pomóc uczniom i ich rodzicom dobrze przygotować się do tej wyjątkowej okazji - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT i e-Commerce w Carrefour Polska.

Główną oś kampanii, którą w telewizji można oglądać od 1 sierpnia, stanowi spot reklamowy ukazujący szkolną rzeczywistość w jej całej różnorodności. Pokazano m.in. radosne momenty uczniów pierwszego dnia w szkole, która wraca „po lockdownie”. Warstwę muzyczną filmu stanowi nowa wersja piosenki Majki Jeżowskiej „Wszystkie Dzieci Nasze Są”, która zachęca do otwierania się na różnorodność w szkole.

Wkrótce w ramach internetowej części kampanii rozpoczną się aktywne działania z popularnymi influencerami na TikToku. Będą to pierwsze tak aktywne działania Carrefour w tym kanale.

 

Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.

Kampania wystartowała 1 sierpnia. W ramach działań został wyprodukowany 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe, 30-sekundowe radio, opracowano materiały POS, materiały w kanałach digital i social media, a kampania została uzupełniona informacjami w katalogach handlowych.

Spoty telewizyjne, w reżyserii Alka Kropidłowskiego, wyprodukował Papaya Films. Za postprodukcję odpowiedzialny był Prodigious. 

Dołącz do dyskusji: "Wszystkie dzieci nasze są" Majki Jeżowskiej promują ofertę szkolną Carrefoura (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zembaty66
Raz gadają, że dzieci chcą wrócić do szkoły, innym razem jakieś pełowskie lemingi animują akcję, że jednak nie chcą wracać do szkoły a gówniarzeria to podpisuje. Prawdy nie dojdziesz. Mnie by tam zdalne nauczanie pasowało, bo życie towarzyskie to ja miałem nie dzięki szkole a pomimo niej i po godzinach ;) A piosenka Jeżowskiej to wyjątkowy nawet jak na nią wytrysk infantylizmu, w Kerfurze szkolnych zakupów nie zrobię na pewno, żeby się na "przebój" nie nadziać...
0 0
odpowiedź
User
Pawel
Moim zdaniem Majka J. nie powinna już stanowić autorytetu dla dzieci.Tej celebrytce zostały tylko imprezy dozwolone od lat 18.
0 0
odpowiedź
User
mama
Wyjątkowo nietrafione tło muzyczne po udziale tej pani w proaborcyjnych manifestacjach.
0 0
odpowiedź