SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wygrywanie przez gotowanie” w promocji Vegety (wideo)

Podravka Polska rozpoczęła blisko dwumiesięczną promocję konsumencką marki Vegeta. Konkurs pod hasłem „Wygrywanie przez gotowanie z marką Vegeta!” wspiera kampania.

By wziąć udział w konkursie należy kupić dwa dowolne produkty Vegety, zachować paragon i na stronie internetowej konkursvegeta.pl dokończyć zdanie: „Wybieram Vegetę, bo...”.Nagradzane będą najlepsze zgłoszenia: codziennie nagrodami pieniężnymi po 100 zł, raz w miesiącu – kwotą 10 tys. zł (2 nagrody). Nagrodą główną w zabawie jest samochód Hyundai Elantra.

Loteria trwa do 4 grudnia br., a jej organizatorem jest firma i360.

Akcję „Wygrywanie przez gotowanie z marką Vegeta!” wspiera kampania reklamowa w internecie (m.in. na YouTube), materiały POS i standy reklamowe w sklepach oraz reklamy w prasie kobiecej. Firma nie podała, jakie agencje reklamowe odpowiadają za realizację tych działań.

Podravka Polska ostatnio prowadziła dużą kampanię reklamową jesienią ub.r. - wówczas odpowiadały za nią agencje Bruketa&Žinić OM, Val Produkcija, Interactive Partners, Advans Media Communications i Walk PR.

Dołącz do dyskusji: „Wygrywanie przez gotowanie” w promocji Vegety (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
James
Wygrywanie przez tankowanie
odpowiedź