980 tys. widzów debiutu „Wyjdź za mnie” w Polsacie
Pokazany w czwartek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego reality-show „Wyjdź za mnie” oglądało średnio 979 tys. widzów.
W czwartek, 22 marca br. o godz. 22.15 Polsat pokazał pierwszy odcinek nowego reality-show „Wyjdź za mnie”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 979 tys. osób. Przełożyło się to na 9,84 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,81 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom wraz z Mindshare i Wavemaker.
„Wyjdź za mnie” to polska wersja formatu „The Spouse House”, należącego do portfolio TLC.
Formuła reality-show polega na tym, że siedem kobiet i siedmiu mężczyzn bierze udział w miłosnym eksperymencie - czternaścioro singli przez okres kilku tygodni zamieszka w Domu Zaręczyn - luksusowej posiadłości zlokalizowanej w Hiszpanii. W finale każdego odcinka uczestnicy reality-show mają szansę oświadczyć się wybranej przez siebie osobie i wziąć ślub w programie.
Gospodarzami polskiej wersji projektu są Maria Rotkiel oraz Tomasz Kozłowski.
Kolejne premierowe odcinki „Wyjdź za mnie” Polsat będzie pokazywać w czwartki o 22.15.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: 980 tys. widzów debiutu „Wyjdź za mnie” w Polsacie