Wyszukiwarka Bing coraz popularniejsza
Nowa wyszukiwarka internetowa Microsoftu o nazwie Bing zwiększyła o kolejny punkt procentowy swój udział na amerykańskim rynku tego typu usług.
Z danych firmy badawczej StatCounter wynika, że w lipcu Bing miała 9,41 proc. udziału na amerykańskim rynku internetowych wyszukiwarek, w porównaniu do 8,23 proc. w czerwcu.
Łącznie z Yahoo, nowym partnerem koncernu z Redmond na polu wyszukiwania w sieci, Bing miała w ubiegłym miesiącu 20,36 proc. udziału w rynku, wobec 19,27 proc. w czerwcu. Tymczasem lider jakim jest Google zanotował w tym samym okresie spadek w USA z 78,48 do 77,54 proc.
Z kolei na całym świecie Google miało w lipcu 89,23 proc. udziału w rynku (wobec 89,80 proc. w czerwcu), a Micsrosoft i Yahoo w sumie 8,77 proc. (wobec 8,45 proc.).
Microsoft i Yahoo zawarły umowę na okres 10 lat, w ramach której silnik nowej wyszukiwarki Microsoftu będzie odpowiedzialny za wyszukiwanie na stronach należących do Yahoo.
Dołącz do dyskusji: Wyszukiwarka Bing coraz popularniejsza