'Wzór na jakość' - nowa kampania Koła
Sanitec Koło, lider wśród polskich producentów ceramiki łazienkowej, rozpoczął nową kampanię wizerunkową.
Przekaz aktualnie promowany na bilboardach opiera się na dwóch, uzupełniających się hasłach, opracowanych przez agencję MOBY DICK z Warszawy.
Kampania komunikuje za pomocą frazy „Wzór jakości – jakość wzornictwa” szczególną wiarygodność, jaką marka ta cieszy się wśród polskich nabywców. Reklama zewnętrzna silnie eksponuje też odświeżone niedawno logo producenta, a także charakterystyczne kolory towarzyszące wszystkim tegorocznym wydawnictwom.
Zakup powierzchni został dokonany przez Sanitec Koło bezpośrednio w firmie Stroer, za kreacje kampanii odpowiada MOBY DICK Warszawa. Działania outdoorowe zostaną wsparte także obecnością w prasie fachowej, wnętrzarskiej i lokalnej, oraz w internecie.
Dołącz do dyskusji: 'Wzór na jakość' - nowa kampania Koła