Yeti w kampanii Skody (wideo)
W internecie, prasie i telewizji trwa kampania reklamowa Skody Yeti. Akcja opiera się na informacjach o rzekomym schwytaniu yeti w Tatrach.
Prowadzona właśnie wirusowa kampania reklamowa Skody Yeti opiera się na informacjach o rzekomym schwytaniu yeti w Tatrach i możliwości obejrzenia go w zoo. W pierwszym etapie akcji materiały na ten temat zostały opublikowane w prasie (m.in. w "Super Express", "Dziennik Wschodni", "Gazeta Współczesna") i internecie (Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Dziennik.pl) oraz wyemitowane w TVN24 oraz rozgłośniach Radio Zet, Planeta FM, Eska Rock, Radio Kolor i Program III PR.
Wiadomości pojawiły się również mediach zagranicznych: telewizjach Fox News i RTL oraz serwisach internetowych The Sun, Morning Star, Yahoo!, Wikipedia, Herald Globe, Daily Motion, Daily Telegraph, Daily India, Bild, Metro UK, Mail Online. Przede wszystkim filmik o yeti został umieszczony na YouTubie i pojawiał się na pierwszym miejscu w liście wyszukiwań po wpisaniu tego słowa. Z kolei layouty publikowane w "Gazecie Wyborczej", "Super Expressie" i internecie zachęcały do obejrzenia yeti w ogrodach zoologicznych w największych miastach, gdzie w klatlach dla zwierząt zostały umieszczone samochody Skoda Yeti.
Akcja rozpoczęła się w połowie sierpnia i potrwa do końca listopada. Kampanię przygotowała i realizuje agencja Change Integrated.
Dołącz do dyskusji: Yeti w kampanii Skody (wideo)