SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„You Can Dance 8” przegrał tylko z TVP2. TVN zarobił z reklam 21,7 mln zł

Ósmą edycji „You Can Dance. Po prostu tańcz!” oglądało 1,69 mln osób, o 60 tys. więcej niż nadawany w tym samym paśmie rok temu serial „Samą słodycz”. TVN w czasie emisji formatu zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy reklamowe wyniosły 21,69 mln zł.

Shutterstock.com Shutterstock.com

Średnia oglądalność ósmej edycji „You Can Dance” wyniosła 1,69 mln widzów, co przełożyło się na 12,87 proc. udziału TVN w grupie 4+ i 16 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 2 marca do 1 czerwca 2015 roku.

Najwięcej widzów miał pierwszy odcinek talent-show, który przyciągnął przed ekrany średnio 2,12 mln osób.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

02-03-2015

2 124 225

15,12%

16-03-2015

2 102 143

15,14%

23-03-2015

1 930 773

14,03%


W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, TVN w tym paśmie zyskał 60 tys. widzów. Wówczas stacja emitowała serial „Sama słodycz”, którego oglądało 1,63 mln osób, co dało stacji odpowiednio 11,73 proc. i 12,61 proc. udziału (zobacz te dane).

Z kolei poprzednia, siódma edycja tanecznego widowiska nadawana była w TVN wiosną 2012 roku, czyli jeszcze przed zakończeniem procesu cyfryzacji telewizji naziemnej. Miała ona średnio 2,55 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 20,66 proc. i 21,36 proc. udziału w rynku. Program nadawany był jednak wówczas w środy o godz. 21.30 (dowiedz się więcej).

Właśnie zakończona seria „You Can Dance” dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP2 nadająca wówczas kulisy „M jak miłość” oraz program „Tomasz Lis na żywo”, co przełożyło się na 17,06 proc. udziału. Trzecia pozycja należała do Polsatu (filmy fabularne; 12,17 proc.), a czwarta - do TVP1 (Teatr Telewizji i dokumenty; 7,31 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat, a dalej uplasowały się: TVN, Dwójka i Jedynka.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

2 237 874

17,06%

12,03%

TVN - You Can Dance 8

1 688 444

12,87%

16,00%

Polsat

1 596 337

12,17%

16,54%

TVP1

959 825

7,31%

5,61%

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji programu wyniosły 21,69 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Telewizja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności ósmej serii „You Can Dance”. Stacja rozważa, czy w przyszłym roku pokazać kolejną edycję tanecznego programu.

Zwycięzcą ósmej edycji „You Can Dance. Po prostu tańcz!” został Mateusz Sobecko. Wygrał on 100 tys. zł i kurs tańca w jednej z najlepszych szkół tanecznych w Nowym Jorku.

Dołącz do dyskusji: „You Can Dance 8” przegrał tylko z TVP2. TVN zarobił z reklam 21,7 mln zł

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bosia
program fajny, tylko uczestnicy jacyś tacy bardziej "na siłę" niż dawniej. Za mało pasji, a za dużo parcia na sukces.
0 0
odpowiedź
User
G
Było lepsze, jeśt gorsze. Ciekaw dlaczego? Dwie firmy rządza?
0 0
odpowiedź
User
Bartek
Bez RUSIN ogladnasc bylaby zdecydowanie wyzsza. Potezna rzesza nie ogladala Ycd z powodu jej obecnosci
0 0
odpowiedź