Young & Rubicam dla 'Echa Miasta'
Media4mat, wydawca 'Echa Miasta', rozstrzygnął przetarg na obsługę ATL.
Kampanię, której celem będzie wzmocnienie wizerunku gazety i zwiększenie świadomości marki, będzie realizowała agencja Young & Rubicam.
Działania promocyjne rozpoczną się we wrześniu i potrwają miesiąc. W kampanii będą wykorzystane nośniki wielkoformatowe, a zasięg pokrywa miejsca, w których ukazuje się gazeta - 7 największych miast i aglomeracji Polski: Warszawa, Kraków, Wrocław, aglomeracja śląska, Poznań, Trójmiasto i Łódź. Media zaplanowało mediaedge:cia.
W przetargu na realizację działań ATL wzięły udział 4 agencje: Young & Rubicam, GPD, Great Open House i Schulz.
Oprócz kampanii ATL we wrześniu będą kontynuowane działania BTL, które dla gazety zrealizuje Great Open House.
Media4mat jest wydawcą bezpłatnej gazety miejskiej „Echo Miasta”. Tytuł ukazuje się w każdy poniedziałek i czwartek w 7 największych miastach i aglomeracjach Polski (Warszawa, aglomeracja śląska, Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto i Łódź). W tygodniu wydawanych jest 14 edycji „Echa Miasta”.
Dołącz do dyskusji: Young & Rubicam dla 'Echa Miasta'