Youtuberzy i blogerzy w kampanii Coca-Coli mówią o radości w Boże Narodzenie (wideo)
Kilkoro youtuberów i blogerów, wśród nich m.in. Abstrachuje TV i Mafffashion, w klipie opowiada o świętach Bożego Narodzenia i towarzyszącej im radości. Projekt promuje markę Coca-Cola.
W ostatnią niedzielę na kanale Abstrachuje TV na YouTube umieszczono blisko siedmiominutowy film, którego głównymi bohaterami są blogerzy i youtuberzy, m.in. Maffashion, Abstrachuje TV. Każdy siedzi za stołem, na którym stoją puszka Coca-Coli i ciężarówka w barwach i z logo napoju - miniatura tych, które można oglądać w jego świątecznej kampanii.
Internetowi twórcy opowiadają o emocjach towarzyszących świętom Bożego Narodzenia, radości, szczęściu itp. Zachęcają też do udziału w konkursie, w którym nagrodami są świąteczne życzenia od nich złożone wskazanej osobie w imieniu uczestnika zabawy oraz gadżety Coca-Coli. By wziąć udział w tej zabawie, należy „podarować komuś radość”, uwiecznić to w klipie lub na zdjęciu które później trzeba wrzucić na Instagram albo Youtube z hashtagami #podarujradosc #cocacolapolska #abstrachujetv. W materiale musi być też widoczna puszka Coca-Coli.
Dołącz do dyskusji: Youtuberzy i blogerzy w kampanii Coca-Coli mówią o radości w Boże Narodzenie (wideo)
Dowiecie się na własnej skórze, jacy są uprzejmi, kulturalni, pozytywnie nastawieni do świata, bezinteresowni...
A nie... to nie będzie reklama CC więc tacy nie będą.