SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Yuri Drabent odchodzi z Isobar Polska, na czele kreacji Biernacka, Kozina i Biały

Yuri Drabent, dyrektor kreatywny agencji Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) odchodzi z firmy. Zapowiada też koniec pracy w branży reklamowej, z którą związany był 2009 roku. Działem kreacji w Isobar Polska będą teraz zarządzać Joanna Biernacka, Maciej Kozina i Bartosz Biały.

Yuri Drabent w strukturach Dentsu Aegis Network pracuje od prawie trzech lat. Funkcję dyrektora kreacji objął we wrześniu ub.r. Wcześniej był dyrektorem kreatywnym agencji Lubię to, którą sieć Dentsu kupiła w 2014 roku.

- Kilka ostatnich lat spędzonych w Dentsu Aegis Network Polska, najpierw jako dyrektor kreatywny Lubię to, a potem Isobaru, to był wspaniały czas. Odchodzę, bo praca w reklamie przestała mi sprawiać frajdę. A dla mnie praca bez przyjemności nie ma sensu. Zostawiam wielki, rozpędzony okręt w bardzo sprawnych rękach - mówi Drabent.

Nie ujawnia na razie swoich konkretnych planów zawodowych, natomiast na Facebooku zapowiedział, że żegna się z branżą reklamową. - W reklamie udało nam się osiągnąć coś naprawdę fajnego. Tytuły agencji roku wygrywane co roku, najlepsza agencja w Polsce, najbardziej innowacyjna agencja w Polsce, wszystkie te nagrody, wszystkie kejsy, sama sprzedaż do Dentsu, sporo tego było. Jestem i zawsze będę z tego mega dumny. Można pisać godzinami, ale całość da się zamknąć w jednym słowie: dziękuję - podkreślił. - Dlaczego odchodzę? Odpowiedź tyleż prosta, co uczciwa - praca przestała sprawiać mi frajdę. Spojrzałem w głąb siebie jakiś czas temu i nie było tam jakiegoś dzikiego ognia do tego, co robię, a jak nie ma dzikiego ognia i nie jarasz się tym, co robisz na co dzień, odpowiedź jest prosta. Uciekać, szukać się gdzie indziej - uzasadnił.

- Znikam z reklamy - czas na następną przygodę. Pojawię się za jakiś czas - stay tuned - zapowiedział Yuri Drabent.

Przed założeniem w 2010 roku agencji Lubię to Drabent pracował najpierw jako community manager w ADe Line, a potem był community managerem w agencji Interactive Solutions.

W Isobar Polska na nowo utworzone stanowisko deputy creative directorów awansowali Joanna Biernacka, Maciej Kozina i Bart Biały. Do tej pory zarządzali w agencji zespołami kreatywnymi, obecnie będą kierować całym działem kreacji. Przejmą opiekę kreatywną nad wszystkimi projektami realizowanymi przez firmę, będą również odpowiadać za rozwój kompetencji teamów kreatywnych oraz wsparcie działań new biznesowych.

Joanna Biernacka i Maciej Kozina pracują w Isobar od połowy ub.r., w kwietniu br. awansowali na funkcję creative group head. Bartosz Biały przeszedł do agencji w lipcu ub.r. z Lowe GGK.

- Joanna, Bart i Maciek to bardzo doświadczeni kreatywni, nagradzani na polskich i zagranicznych festiwalach. Ich niezaprzeczalną zaletą jest to że, ich pomysły odpowiadają na potrzeby biznesowe naszych klientów, a także to, że bardzo dobrze znają naszą organizację i pełnią w niej funkcje managerskie - argumentuje Artur Manista, wiceprezes Isobar Polska ds. rozwoju biznesu.

fot. Bart Biały, Joanna Biernacka, Maciej Kozina

Joanna Biernacka do Isobar Polska dołączyła w maju poprzedniego roku. Z branżą reklamową związana od 1998 roku. Doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Ammirati Puris Lintas, Leo Burnett, G7 i Ogilvy & Mather. Wielokrotnie nagradzana na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych: Cannes Liones (złoty i srebrny Lew), Golden Drum (kilka złotych statuetek), Epica Awards (złoto), Effie (m.in. Grand Prix), The Sabre Awards (srebro) oraz wszelkie kolory statuetek KTR (w tym dwie nominacje do Grand Prix). Współtworzyła tak rozpoznawalne kampanie jak “Język Polski jest Ą-Ę”, “Fail Hitler”, kampanię launchującą nju mobile oraz kampanię wprowadzającą na rynek markę Heyah.

Maciej Kozina do Isobar Polska dołączył dwa lata temu. Jest jednym z najczęsciej nagradzanych kreatywnych w Polsce i współautorem takich projektów jak „Waiting Signs of Hope” (Fundacja ITAKA), „Bardzo dobre maniery” (Polski Czerwony Krzyż), "Kibicuj Paczką" (Tic Tac), "100 placów zabaw na 100 lat NIVEA" (NIVEA). Kampanie, które współtworzył zdobywały nagrody na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych: Cannes Lions (srebrny i brązowy Lew), D&AD, Golden Drum (m.in. Grand Prix), Eurobest, Effie, KTR (również złoto za kampanię roku) czy Innovation Ad (w tym Grand Prix). Wcześniej związany był z agencjami FCB Warsaw, Change Integrated, Cheil Poland i 180 Heartbeats + Jung v. Matt.

Bartosz Biały z reklamą związany jest od 1998 r. Do zespołu Isobar dołączył w lipcu 2015 r. Pierwotnie, jako studio director, odpowiadał za zespół designerów pracujących dla agencji. Następnie, jako creative group head, odpowiadał za jeden z zespołów kreatywnych. Do Isobaru trafił z Lowe GGK, gdzie pracował jako head of design i senior art director. Wcześniej wcześniej współpracował z Mather Communications, McCann Erickson (obecnie McCann Worldgroup), Grandes Kochonos, TBWAHAGER i (obecnie TBWA) oraz w nieistniejącą już Czajkowski&Brajdić.

 

Dołącz do dyskusji: Yuri Drabent odchodzi z Isobar Polska, na czele kreacji Biernacka, Kozina i Biały

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
filip marek
"Take the money and run", gratulacje za zmysł biznesowy i sprzedanie drogo czegoś, co w innych warunkach i okolicznościach nie kosztowałoby tyle. Szacuneczek!
0 0
odpowiedź
User
jarosław rzepecki
Czemu mnie to nie zaskakuje ;)
0 0
odpowiedź
User
j
deputy creative directorów

lolów chyba

Od kiedy angielskie słowa odmienia się jak polskie?
0 0
odpowiedź