'Z gruntu świeże' w kampanii d'aucy (wideo)
Startuje telewizyjna kampania reklamowa mrożonek d'aucy. Akcji pod hasłem "Z gruntu świeże" towarzyszą działania w punktach sprzedaży.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa mrożonych owoców i warzyw d'aucy podkreśla, że są one zdrowe, naturalne i świeże. Przekaz pod hasłem "Z gruntu świeże" ma budować u konsumentów znajomość tych produktów i zachęcać do ich kupowania.
Filmik z załącznika.
W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsacie i niektórych kanałach tematycznych, a w wybranych sklepach są prowadzone promocje i degustacje.
Zaplanowaniem kampanii w telewizji - trwającej do końca grudnia - zajął się dom mediowy Optimum Media OMD, degustacje realizuje agencja Great Open House, a działania public relations prowadzi agencja Effective PR.
Dołącz do dyskusji: 'Z gruntu świeże' w kampanii d'aucy (wideo)