'Zainspiruj się smakiem' - zachęca Kamis
W prasie i internecie rozpoczęła się wielkanocna kampania reklamowa przypraw Kamis. Akcja promuje tę markę, podkreślając jej aspekt dekoracyjny.
Wielkanocna kampania reklamowa Kamis pokazuje jajka ozdobione przyprawami tej marki, podkreślając w ten sposób ich wartość dekoracyjną. Akcja pod hasłem "Zainspiruj się smakiem" nie promuje konkretnych produktów Kamis, tylko wizerunek tej marki jako innowacyjnej i inspirującej zarówno w kuchni, jak i poza nią.
Akcja jest prowadzona w prasie kobiecej, wnętrzarskiej i podróżniczej (Twój Styl, Poradnik Domowy, Wysokie Obcasy, Olivia, Dobre Rady, Kobieta i życie, Pani Domu, Cztery Kąty, Viva, Tina, Przyjaciółka, Pani, Gala, Zwierciadło, Martha Steward Living, Podróże, Dobre Wnętrze, Kuchnia, Voyage, Polityka) oraz internecie (serwisy wielkanoc.onet.pl i kamis.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca marca - przygotowała agencja Testardo Gram, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: 'Zainspiruj się smakiem' - zachęca Kamis