Teva w nowej kampanii zachęca do badania gęstości kości (wideo)
Firma Teva Pharmaceuticals Polska i marka Calperos rozpoczęły kilkumiesięczny program edukacyjny „Zapobiegaj osteoporozie - Zbadaj swoje kości”. Kampanię promocyjną projektu realizują agencje Initiative i Reprise (Mediabrands) oraz agencja Carla Zuri.
W ramach projektu pacjenci będą mogli przejść bezpłatne, przesiewowe badania gęstości kości (densytometrii-DXA) w kierunku zdiagnozowania osteoporozy. W tym celu przygotowano mobilne laboratoria, które pojawią się w ponad 200 lokalizacjach w całej Polsce.
Akcja wspierana jest kampanią reklamową.
Za jej realizację odpowiada dom mediowy Initaitive, należący do grupy Mediabrands. W ramach działań promocyjnych zaplanowano emisję spotów tv i online oraz lokalną promocję w miastach, w których pojawią się tzw. osteobusy.
Agencja Reprise przygotowała również specjalną stronę internetową. Autorem kreacji do kampanii jest agencja Carla Zuri. Działania reklamowe potrwają do września br.
Akcja „Zapobiegaj osteoporozie - Zbadaj swoje kości” kierowana jest do seniorów, zwłaszcza kobiet po 50 roku życia.
Celem projektu jest nie tylko umożliwienie przebadania się jak największej liczbie Polaków, ale także wzmacnianie świadomości przeprowadzania specjalistycznej diagnostyki gęstości kości.
Dołącz do dyskusji: Teva w nowej kampanii zachęca do badania gęstości kości (wideo)