„Zarabiaj więcej z Warką” - kampania dla sprzedawców
Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej Warki skierowanej do sprzedawców detalicznych. Materiały na potrzeby tej akcji przygotowała agencja reklamowa Advertiva.
Startująca właśnie odsłona kampanii reklamowej Warki skierowanej do sprzedawców detalicznych podkreśla atrakcyjną marżę dostępną dla tych właścicieli sklepów, którzy zdecydują się włączyć to piwo do swojej oferty. Akcja pod hasłem „Zarabiaj więcej z Warką” jest prowadzona przez Żywiec Sprzedaż i Dystrybucję w regionie zachodnim.
Materiały na potrzeby tej kampanii przygotowała agencja reklamowa Advertiva. W akcji wykorzystywane są plakaty, zawieszki na skrzynki, ulotki informacyjne i naklejki adhezyjne.
Dołącz do dyskusji: „Zarabiaj więcej z Warką” - kampania dla sprzedawców