SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Zasmakuj lekkości" - Żywiec Zdrój reklamuje owocowe lemoniady

Pod hasłem "Zasmakuj lekkości" ruszyła kampania reklamowa lemoniad Żywiec Zdrój (Danone). Akcję przygotowały VML Poland, H2O, MSL i Mediacom.

Osią kampanii jest seria spotów produktowych, prezentujących zalety promowanych lemoniad - są orzeźwiające, bez konserwantów i z dodatkiem soku owocowego lub zielonej herbaty. Lemoniady dostępne są w trzech smakach - arbuzowo-cytrynowym, cytrynowym i limonkowo-miętowym. Zielona herbata dostępna jest w dwóch wariantach - mięty lub gruszki, natomiast Żywiec Zdrój Soczysty jest o smaku truskawki i jabłka.

Spoty emitowane są w telewizji. Dodatkowo komunikację wspierają reklamy na nośnikach zewnętrznych, aktywności w internecie, ze szczególnym uwzględnieniem YouTube'a oraz mediów społecznościowych. Akcje uzupełniają działania in-store.

Za koncept, kreację oraz działania w Internecie oraz TV odpowiada agencja VML Poland, za OOH i przygotowanie materiałów POSM agencja H2O, za zakup mediów Mediacom, zaś za komunikację i działania PR agencja MSL.

Dołącz do dyskusji: "Zasmakuj lekkości" - Żywiec Zdrój reklamuje owocowe lemoniady

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl