SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zbigniew Boniek w piłkarskiej promocji Play ze smartfonami (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Play zaczyna promocję „Mistrzowska 11” związaną z piłkarskimi mistrzostwami świata. Wspiera to kampania reklamowa, w której oprócz promujących już wcześniej Play Kuby Wojewódzkiego, Agnieszki Dygant, Sarsy, Kuby Błaszczykowskiego, Karoliny Malinowskiej i Oliviera Janiaka występuje Zbigniew Boniek.

W ramach promocji udostępniono grę mobilną „Mistrzowska 11”, w której należy znaleźć na mapie bramkę i strzelić gola. Ma się na to trzy szanse, a po zdobyciu gola bramka znika na 24 godziny. Celem jest zdobycie jak największej liczby goli w danej rundzie, trwającej 5 dni.

100 osób, które zdobędą najwięcej goli w danej rundzie, odblokowuje pytanie konkursowe. Spośród przesłanych odpowiedzi na nie jury wybierze najlepszą, której autor otrzyma smartfon, koszulkę i piłkę z podpisami gwiazd Play.

 

Promocja obejmuje również obniżki cen różnych smartfonów w ofercie Stan Nielimitowany. Przykładowo Samsung Galaxy S8 kosztuje na start 279 zł (a nie 779 zł), a potem dopłata miesięczna wynosi 110 zł.

W ramach promocji tańszych jest też 11 innych modeli: iPhone 8, LG Q7, Samsung Galaxy A5, Xiaomi Redmi 5, Sony Xperia, XZ2, Huawei Mate 10 lite, Huawei Y5 2018, Huawei Y6 2018, HTC Desire 12 i Huawei P20.

 

Promocję wspiera kampania reklamowa, w której gwiazdy są pokazywane na boisku piłkarskim w barwach Play i z bandami informującymi, że jest to sieć numer 1 w Polsce.

W spotach występują osoby, które reklamowały już wcześniej Play: dziennikarz Kuba Wojewódzki, aktorka Agnieszka Dygant, piosenkarka Sarsa, piłkarz Kuba Błaszczykowski oraz modelka Karolina Malinowska i dziennikarz Olivier Janiak z dziećmi.

 

 

Ponadto w reklamach występuje prezes PZPN-u Zbigniew Boniek, który po raz pierwszy promuje Play.

Boniek jest też obecnie bohaterem kampanii piwa Tyskie.

 

Działania reklamowe Play są realizowane we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji, m.in. telewizji, internecie, radiu, prasie oraz na outdoorze.

W pierwszym kwartale br. wydatki marketingowe telekomu wyniosły 36,1 mln zł, o 27 proc. mniej niż rok wcześniej.

 

 

Za obsługę reklamową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Plej (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie, reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Zbigniew Boniek w piłkarskiej promocji Play ze smartfonami (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
czy Prezesi Związków, Instytucji czy wszelakich urzędów powinny reklamować cokolwiek? albo jest kasa za państwową posadkę albo reklamy
0 0
odpowiedź
User
Do Sebi
A od kiedy PZPN jest państwową instytucją?
0 0
odpowiedź
User
Grażyna
matko ja mnie już denerwuje play z tymi reklamami, ich oferta jest beznadziejna, teraz to tylko żałuję że nie przeniosłam się szybciej do mobile vikings. Play brak słow.

Co do Bońka, byleby hajs wpadł. tak samo jak lays Błaszczykowskiego i kilkaset marek, które reklamuje lewandowski... a wyniki meczów pozostawiaja wiele do życzenia jak oferta play
0 0
odpowiedź