SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ABCzdrowie przed Medonetem, sekcje o2 i Interii ze spadkiem

Kolejny miesiąc z rzędu ABCzdrowie.pl było liderem zasięgowym wśród witryn o zdrowiu, zwiększyło nieco swoją przewagę nad Medonet.pl. Sporo zyskał Poradnik Zdrowie, natomiast znacząco zmalała odwiedzalność sekcji zdrowotnych o2.pl i Interii.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu br. ABCzdrowie.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 9,11 mln internautów, zapewniając 30,79 proc. zasięgu. Każdy spędził w serwisie średnio 6 minut i 46 sekund.

Na nieco dłużej internautów przyciągał Medonet.pl (Ringier Axel Springer Polska) - każdy z 8,76 mln użytkowników (co dało 29,61 proc. zasięgu) korzystał z niego przeciętnie przez 7 minut i 26 sekund.

Poradnik Zdrowie (Grupa ZPR Media) jako strona www i aplikacja mobilna zanotował 6,06 mln użytkowników, 20,46 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 35 sekund średniego czasu korzystania, a Znany Lekarz - 3,65 mln odwiedzających, 12,35 proc. zasięgu oraz dokładnie trzy i pół minuty średniego czasu

Na MP.pl (Medycyna Praktyczana) zajrzało 3,65 mln internautów (12,32 proc. zasięgu), spędzając średnio po 2 minuty i 19 sekund. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) dział o zdrowiu zanotował 2,33 mln użytkowników, 7,88 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 26 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 2,12 mln odwiedzających, 7,15 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 2 sekundy średniego czasu.

Kolejne dwie witryny miały ok. 2 mln użytkowników. Gdziepolek.pl przyciągnęło 2,01 mln internautów (6,79 proc. zasięgu), przeciętnie na 3 minuty i 2 sekundy, natomiast na Wylecz.to każdy z 1,93 mln odwiedzających (6,53 proc. zasięgu) spędziło średnio 3 minuty i 9 sekund.

Z zamykającej czołową dziesiątkę aplikacji Mój Kalendarz Miesiączkowy skorzystało z kolei 1,73 mln internautów (5,86 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 3 minuty i 32 sekundy.

W porównaniu z czerwcem ABCzdrowie osiągnęło wzrost o 106,3 tys. użytkowników (czyli 1,2 proc. zasięgu) i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania (10,6 proc.). Dzięki temu powiększył przewagę nad Medonetem, na którym ubyło 18,3 tys. internautów (0,2 proc.) i 4 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego (0,9 proc.).

Medonet był liderem zasięgowym przez wiele miesięcy od wybuchu epidemii wiosną 2020 roku. Po zmianach w metodologii Mediapanelu wprowadzonych od maja przez miesiąc był jeszcze na czele, natomiast w czerwcu został wyprzedzony przez ABCzdrowie.pl.

W obu statystykach zwiększyły się statystyki jeszcze tylko Poradnika Zdrowie - o 155,4 tys. użytkowników (2,6 proc.) i 7 sekund przeciętnego czasu korzystania (3,4 proc.) Znany Lekarz zyskał 174,5 tys. odwiedzających (5 proc.), ale średni czas spędzony przez każdego zmalał o 4 sekundy (3,4 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Natomiast na Interii dział o zdrowiu stracił 122,8 tys. użytkowników (5 proc.) i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania (1,9 proc.), a na o2.pl - 259,8 tys. odwiedzających (10,9 proc.) i 7 sekund średniego czasu (5,4 proc.).

Gdziepolek.pl osiągnął wzrost o 54,9 tys. użytkowników (2,7 proc.), Wylecz.to - 86 tys. (4,3 proc.), a aplikacja Mój Kalendarz Miesiączkowy - 165,2 tys. (8,7 proc.). Przy czym na każdej z tych platform wydłużył się przeciętny czas korzystania: na Gdziepolek.pl o 52 sekundy (40 proc.), na Wylecz.to - o 20 sekund (11,8 proc.), a w Moim Kalendarzu Miesiączkowym - o 35 sekund (19,8 proc.).

Dołącz do dyskusji: ABCzdrowie przed Medonetem, sekcje o2 i Interii ze spadkiem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
User
Brawo abczdrowie! Zasłużona 1 na podium :)
7 4
odpowiedź