Zmiany marketingowe w spółce LPP SA
Krzysztof Śliwiński, dyr. marketingu marki Reserved, odchodzi z LPP SA
Zastąpi go na tym stanowisku Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. marketingu marki Cropp.
- Po ponad pięcioletnim okresie pracy w LPP SA przyszedł czas na poszukiwanie nowych wyzwań zawodowych. W czasie mojej pracy w LPP SA stworzyłem dział marketingu, który pod moim kierownictwem wprowadził na rynek Polski i Europy markę RESERVED, która jest dziś liderem w swojej branży.
Rozstaję się z LPP SA w atmosferze przyjaźni. Wierzę, że dział marketingu pod nowym kierownictwem Mariusza Kozaka Zagozdy będzie dalej rozwijał markę RESERVED stale umacniając jej pozycję i wartość w umysłach Klientów na całym świecie - powiedział nam Krzysztof Śliwiński.
A jakie plany na przyszłość?
- Rozpoczynam rozmowy z organizacjami, które chciałby zbudować silną markę i zapraszam jednocześnie do takich rozmów - dodał.
Dołącz do dyskusji: Zmiany marketingowe w spółce LPP SA