SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Media Lions podczas festiwalu w Cannes

W kategorii Media Lions na 56. Międzynarodowym Festiwalu ReklamyCannes Lions zmianie ulegnie m.in. podział na podkategorie oraztekst formularza, jaki wypełniać będą zgłaszający prace.

Zmiany wprowadzone zostaną również do kryteriów oceny prac, byodzwierciedlić ich trzy podstawowe elementy oraz aby położyćwiększy nacisk na wyniki każdego mediowego przypadku.

Z tego powodu prace oceniane będą odtąd na podstawienastępujących kryteriów: insight konsumencki, strategia oraz pomysł(35 proc. oceny jury); realizacja kreatywna (30 proc.); wyniki iskuteczność (35 proc.).

Zmieniony zostanie też sposób podawania autorów prac, aby zawszeprzy każdym zgłoszeniu widoczna była nazwa odpowiedzialnej agencjimediowej, niezależnie od tego, jaka firma czy agencja nadesłałazgłoszenie.

56. Międzynarodowy Festiwal Reklamy odbędzie się w Cannes wdniach 21-27 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Media Lions podczas festiwalu w Cannes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl