Znika “Między kuchnią a salonem”. 19 mln zł z reklam
Codzienny magazyn “Między kuchnią a salonem” oglądało na antenie TVN od października ub.r. do marca br. średnio 660 tys. widzów, mniej niż w tym czasie gromadzili główni konkurenci stacji. Z reklam przyniósł on TVN 19 mln zł.
Kierowany do kobiet talk-show nadawany był w dni powszednie o godz. 14.55. Osiągnął on 9,76 proc. udziału w grupie 4+ i 11,33 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
TVN w czasie nadawania programu zajmował dopiero czwarte miejsce. Liderem w tym paśmie była TVP 1 z udziałem na poziomie 20,85 proc., lepiej od TVN wypadały też TVP 2 (13,38 proc.) i Polsat (10,37 proc.). Podobnie było w grupie komercyjnej 16-49.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 1 | 1 413 546 | 20,85% | 13,36% |
TVP 2 | 907 474 | 13,38% | 14,78% |
Polsat | 702 981 | 10,37% | 13,55% |
TVN – Mkas | 658 132 | 9,76% | 11,33% |
Najpopularniejsze wydanie “Między kuchnią a salonem” z 28 grudnia ub.r. miało 945 tys. widzów. Ogółem trzy wydania zgromadziły powyżej 900 tys. oglądających, a 13 odcinków przekroczyło granicę 800 tys. widzów.
Wszyscy 4+ | |||
Lp. | Data | AMR | SHR % |
1 | 28-12-2010 | 944 763 | 11,11% |
2 | 31-12-2010 | 905 701 | 9,38% |
3 | 27-01-2011 | 902 687 | 12,30% |
4 | 29-11-2010 | 869 452 | 12,03% |
5 | 26-01-2011 | 839 585 | 10,75% |
6 | 22-11-2010 | 833 813 | 12,25% |
7 | 04-02-2011 | 830 543 | 11,05% |
8 | 01-02-2011 | 829 230 | 11,11% |
9 | 04-01-2011 | 827 628 | 10,88% |
10 | 27-12-2010 | 818 202 | 8,98% |
11 | 30-12-2010 | 815 735 | 10,32% |
12 | 17-11-2010 | 809 459 | 11,62% |
13 | 18-02-2011 | 804 115 | 11,37% |
14 | 03-12-2010 | 797 812 | 10,99% |
15 | 10-01-2011 | 792 932 | 11,97% |
Wpływy z reklam nadawanych przy programie wyniosły w sumie 19,02 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Z powodu słabych wyników oglądalności magazynu, stacja TVN zawiesiła jego emisję. Talk-show ma powrócić na antenę jesienią br (więcej na ten temat).
“Między kuchnią a salonem” było programem, w którym znaleźć można było rozmowy z gośćmi, poświęcone lifestylowi, showbiznesowi i szerokiemu poradnictwu. Talk-show realizowany był z udziałem publiczności w obrotowym studiu z trzema planami. Program prowadziły na zmianę Dorota Deląg i Olga Kwiecińska, w kuchni gotował Andrzej Polan, a jego producentem był Remigiusz Maścianica.
Dołącz do dyskusji: Znika “Między kuchnią a salonem”. 19 mln zł z reklam