SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żołnierze z Austro-Węgier reklamują piwo Tyskie jako „najlepsze w naszej historii” (wideo)

Nowa akcja reklamowa piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) jest oparta na spotach pokazujących zabawne sytuacje sprzed 100 lat z udziałem żołnierzy w Austro-Węgrach. To pierwsza duża kampania marki przygotowana przez agencję Bardzo.

Bohaterem reklam jest oberleutnant Von Stein, któremu mylnie wydaje się, że Tyskie to piwo niemieckie. Przed wizytacją jednostki wojskowej przez cesarza każe dwójce podwładnych (Mazurowi i Mecenasowi) przygotować się do przekazania mu podczas defilady kilku beczek Tyskiego. Ci jednak uciekają samochodem, a ich dalsze losy będą pokazywane w kolejnych odsłonach kampanii.

Akcja ma podkreślać polski charakter i bogatą tradycję piwa Tyskie, a także odwoływać się do narodowych zalet Polaków: pomysłowości, zaradności i poczucia humoru. Jej hasło główne to: „Tyskie. Najlepsze w naszej historii”.

- Wypracowaliśmy spójną i uniwersalną platformę komunikacyjną. To kierunek, w którym będziemy podążać przez dłuższy czas i mamy nadzieję, że po drodze nie raz zaskoczymy i rozbawimy naszych konsumentów - komentuje Natalia Babczyńska, manager ds. zarządzania marką Tyskie.

Poprzednia duża kampania Tyskiego zaczęła się w listopadzie ub.r. pod hasłem „Tyskiego Najlepszego!”.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowa akcja reklamowa ruszyła z początkiem marca. Jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. w social media), radiu oraz na outdoorze.

Koncepcję kreatywną kampanii i reklamy ATL-owe przygotowała agencja Bardzo, która pod koniec ub.r. wygrała przetarg na obsługę Tyskiego w tym zakresie. Spoty wyreżyserował duet Konqubinat, udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, produkcją - dom produkcyjny Oto Film, a postprodukcją - studio Orka.

Za działania w internecie odpowiada Saatchi & Saatchi Poland, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, który kończy obsługę Kompanii Piwowarskiej (od kwietnia będzie zajmować się tym ZenithOptimedia Group). Działania public relations realizuje agencja Q&A Communications.

Dołącz do dyskusji: Żołnierze z Austro-Węgier reklamują piwo Tyskie jako „najlepsze w naszej historii” (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gopul
A to przypadkiem nie agencja Bardzo wygrala przetarg na obsługę Tyskiego? Saatchi to pewnie tylko Digital obsługuje.
0 0
odpowiedź
User
MK
Idioci z agencji reklamowej oczywiście nie wiedzą, że Tychy nie miały nic wspólnego z Austro-Węgrami?
0 0
odpowiedź
User
KM
KM - masz problem z oglądaniem reklam, że zrozumieniem? :)
0 0
odpowiedź