'Zostań inwestycyjnym tygrysem...' w kampanii KBC Securities
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa KBCSecurities. Akcję pod hasłem "Zostań inwestycyjnym tygrysem&"przygotowały Henyo Behrendt i SPC House of Media.
Rozpoczęta właśnie kampania KBC Securities reklamuje dwieplatformy transakcyjne oferowane przez tę firmę. Przekaz pod hasłem"Zostań inwestycyjnym tygrysem&" opiera się na wizerunku tegozwierzęcia, co ma podkreślać zdecydowanie i odwagę w podejmowaniudecyzji inwestycyjnych.
Akcja od 26 października jest prowadzona w telewizji (30- i15-sekundowe spoty w TVN24 i TVP Info, 8-sekundowe billboardysponsorskie przy programie "Bilans Tygodnia" w TVN CNBC), prasie(m.in. w Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Parkiet iPolityka) oraz internecie (m.in. Onet.pl, Money.pl,bankier.pl).
Kreację kampanii - zaplanowanej na cztery tygodnie - przygotowałaagencja reklamowa Henyo Behrendt, zakupem mediów zajął się dommediowy SPC House of Media, a działania public relations prowadziagencja magnifiCo PR.
Dołącz do dyskusji: 'Zostań inwestycyjnym tygrysem...' w kampanii KBC Securities