SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zrób interes, tak jak lubisz” w kampanii aut dostawczych Mercedes-Benz

W radiu, internecie, prasie i salonach ruszyła kampania reklamowa samochodów dostawczych Mercedes-Benz. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Zrób interes, tak jak lubisz”, przygotowały firmy BBDO Warszawa i MEC.

Kampania reklamowa aut dostawczych Mercedes-Benz informuje o bieżącej promocji, w ramach której zakup dodatkowego wyposażenia lub usług dodatkowych (np. finansowanie, pakiet serwisowy) obniża wyjściową cenę samochodu. Ofertą tą objęte są modele Sprinter, Vito i Viano. Reklamy przekonują odbiorców, że bez względu na to, w jakim stylu lubią robić interesy, teraz mają pewność, że negocjacje ze sprzedawcami Mercedes-Benz skończą się sukcesem.
 

Akcja obejmuje reklamy w radiu, prasie i salonach Mercedes-Benz (materiały POS), a w internecie oprócz reklam - interaktywny serwis, w którym użytkownik przy pomocy specjalnego konfiguratora może obliczyć skalę oszczędności w zależności od ilości dokupionych opcji w aucie Mercedes-Benz.

 

Strategię i kreację kampanii, prowadzonej tylko na polskim rynku, przygotowała agencja BBDO Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Zrób interes, tak jak lubisz” w kampanii aut dostawczych Mercedes-Benz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl