Zuzanna Bijoch reklamuje nową kolekcję odzieży Mohito
Modelka Zuzanna Bijoch została twarzą marki odzieżowej Mohito (należącej do LPP). Kampania promującą najnowszą kolekcję obejmie internet.
Zuzanna Bijoch w towarzystwie tajemniczego mężczyzny (wciela się w niego Henning Christiansen) promuje kolekcję Mohito jesień-zima 2015. Zdjęcia do kampanii kręcono w apartamencie w centrum Londynu.
- Nasza kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60-tych, kolorowych 70-tych oraz ulicznego vibe’u lat 90-tych - opisuje Karolina Sołtan, główna projektantka marki. W zastosowanej palecie kolory jesieni mieszają się z mocnymi nadrukami.
Dopełnieniem sesji zdjęciowej jest klip, którego oś stanowi pełne napięcia spotkanie dwojga nieznajomych, uchwycone w spowolnionych, sensualnych kadrach. W tle słychać piosenkę „Flowers” (Gross Magic Remix) zespołu Teeth.
Kampania z udziałem Bijoch będzie realizowana w serwisach internetowych oraz poprzez kanały social media marki Mohito. Emisję klipu zaplanowano na pierwsze dni po zbliżającym się weekendzie.
Dołącz do dyskusji: Zuzanna Bijoch reklamuje nową kolekcję odzieży Mohito