SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Związek Firm Public Relations wybiera władze i podsumowuje

Rozpoczęcie regularnych spotkań z czołowymi dziennikarzami, zrealizowanie badania nt. relacji między konsultantami PR i dziennikarzami, podpisanie umowy z Londyńską Szkołą Public Relations i przyłączenie się kolejnych pięciu agencji - to najważniejsze dokonania Związku Firm Public Relations w 2002 r. odnotowane na walnym zgromadzeniu członków. Nowym prezesem ZFPR został Ryszard Solski z Sigma International (Poland) Ltd.

Na wiceprezesów wybrano: Agnieszkę Dziedzic z Feedback/Hill and Knowlton Sp. z o.o. oraz Pawła Trochimiuka z Partner of Promotion Sp. z o.o. Przewodniczącą Rady Związku została Małgorzata Wejtko z ComPress S.A., wiceprzewodniczącym - Andrzej Stolarczyk z RPR Group Sp. z o.o., a sekretarzem - Jacek Jakubczyk z agencji ITBC Communication Sp. z o.o.

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR pozytywnie oceniło dokonania Związku w minionej kadencji. Podkreślono, że Związek ugruntował swoją pozycję i rozszerzył zasięg oddziaływania.

Podczas dyskusji podkreślano, że Związek Firm Public Relations jest dziś liczącym się uczestnikiem polskiego życia gospodarczego, a jego pozycja została także uznana na arenie międzynarodowej. ZFPR został przyjęty do Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych (PKPP) i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO) oraz podpisał umowę o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations (IPRA).

W minionej kadencji duży nacisk położono na animowanie dyskusji na temat relacji pomiędzy środowiskiem dziennikarzy i specjalistów PR. W czerwcu 2002 r. ZFPR wspólnie z Instytutem ARC Rynek i Opinia przeprowadził badania postrzegania dziennikarzy przez PR-owców. Opublikowany materiał - podobnie jak rok wcześniej wyniki badania nt. stosunku dziennikarzy do konsultantów PR - wywołał ożywioną dyskusję w obu środowiskach i obopólną świadomość, że w tej kwestii jest jeszcze sporo do zrobienia.

ZFPR nawiązał kontakty z kluczowymi polskimi mediami i dziennikarzami. Celem tych kontaktów jest krzewienie właściwych relacji między profesjonalistami PR i dziennikarzami i wzajemnego zrozumienia swoich potrzeb i oczekiwań. Odbyły się trzy spotkania, na których czołowi dziennikarze przedstawiali zebranym specjalistom PR tajniki swojego zawodu oraz oczekiwania wobec PR. Z kolei grupie dziennikarzy zainteresowanych problematyka PR zostały przedstawione studia przypadków - interesujących projektów PR zrealizowanych przez poszczególne agencje.

ZFPR podpisał umowę z Londyńską Szkołą Public Relations - jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych programów kształcenia profesjonalistów PR. Odtąd program ten będzie realizowany w Polsce przez Związek, który zapewni najwyższej klasy wykładowców. Program i podręczniki są opracowywane centralnie w Londynie.

Dołącz do dyskusji: Związek Firm Public Relations wybiera władze i podsumowuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl