SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ustaw sobie Ż” w loterii promującej piwo Żywiec

Ruszyła tegoroczna odsłona loterii promujące piwo Żywiec (produkowane przez Grupę Żywiec). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ustaw sobie Ż”, oraz wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały i realizują firmy Just, G3 Group, 2012 Agency, VML Poland, Hope. Media i Starcom.

Aby wziąć udział w promocji, należy kupić piwo Żywiec, a kod spod kapsla lub zawleczki (oznaczonych czerwoną literą Ż) zarejestrować na stronie zywiec.com.pl lub poprzez Messenger. Wtedy można ustawić różne warianty piwa Żywiec w dowolnej, wybranej przez siebie kolejności. Co tydzień, spośród zgłoszonych ustawień losowane jest jedno, a jego autor wygrywa 300 tys. zł.

Pierwsze losowanie odbędzie się 26 kwietnia, a kolejne - w czwartki (z wyjątkiem 4 maja i 1 czerwca). Promocja potrwa 19 tygodni, objęte nią są piwa: Żywiec Jasne Pełne, Żywiec Białe, Żywiec APA, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne, Żywiec Porter, Żywiec IPA.

- Oceniając wyniki z poprzedniego roku, nie mieliśmy wątpliwości, że warto powtórzyć ten niezwykle skuteczny i atrakcyjny dla konsumentów mechanizm. Ubiegłoroczna edycja nie tylko cieszyła się ogromną popularnością, o czym świadczy rekordowa liczba zgłoszeń, ale co najważniejsze przyczyniła się do umocnienia pozycji marki na rynku - podkreśla Ewa Kierlik, senior brand manager Żywca.

Koncepcję loterii opracowała agencja Just, a za realizację akcji odpowiada agencja G3 Group.

Za kreację kampanii reklamowej wspierającej loterię odpowiadają 2012 Agency (spoty telewizyjne), VML Poland (działania w internecie) i Hope (działania PR) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Ustaw sobie Ż” w loterii promującej piwo Żywiec

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tX
a dlaczego nie podajecie co tydzień wygranej tylko aż październiku to jakaś ściema - piszecie co innego a robicie co chcecie.Zawiadomię urząd konsumencki chodzi wam o uzyskanie danych osobowych ,którymi handlujecie a konsument ma wała a nie forsę!! Nie chodzi mi o wygrana tylko o zasady - tak się nie robi! Oczywiście wszystkich powiadomię na FB.Taka firma a takie oszustwo!Ciekawe gdzie opublikujecie" szczęśliwców" o wygranej bo o tym ani słowa!!
0 0
odpowiedź
User
XXL
Wciaz najlepsza Perla. Nie urzadza konkursow a tak dobrze sie trzyma. Smak sam w sobie i marka
0 0
odpowiedź
User
pppp
pokręcona promocja,w ogóle nie można się zarejestrować ,co chwile wyskakuje że czas minął
0 0
odpowiedź