SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żywiec promuje Męskie Granie 2017 (wideo)

Rusza kampania promocyjna trasy koncertowej Męskie Granie, sponsorowanej przez Żywiec. Za jej realizację odpowiedzialne są VML, Opus Film, Roots PR, 2012 Agency, Televisor i MediaWest.

Kampania promująca trasę Męskie Granie obejmuje działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych. W telewizji wyświetlane są 30-sekundowe spoty z gwiazdami tegorocznego wydarzenia - Moniką Brodką, Organkiem i Piotrem Roguckim. Muzycznym tłem jest singiel promujący całą trasę - „Nieboskłon”.

Równolegle z kampanią w telewizji, na Facebooku uruchomiony zostanie bot, za pomocą którego fani będą mogli otrzymać informacje o koncertach, artystach, dostępności biletów, a także wziąć udział w quizie z wiedzy o Męskim Graniu.

Spot promujący Męskie Granie wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Scenariusz przygotowała 2012 Agency, za realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję studio Televisor. Działania w digitalu i w social mediach prowadzi agencja VML. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest. Kampania potrwa do końca sierpnia.

Pierwszy koncert z cyklu Żywiec Męskie Granie odbędzie się 8 lipca w Poznaniu, finał 26 sierpnia w Żywcu.

Dołącz do dyskusji: Żywiec promuje Męskie Granie 2017 (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
N
Agencja VML odpowiada tylko za teledysk i aktywacje Digital. Za koncept reklamy oraz kampanie reklamowa Męskiego Grania , reklamę sesje zdjęciowa etc odpowiada Agencja 2012! Skąd Wy czerpiecie informacje???
0 0
odpowiedź
User
aha
Po 2 w spocie nie ma organka oraz w żadnych materiałach promujących trasę w mediach.
0 0
odpowiedź