Programmatic Direct Specialist
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało m.in.:
• bieżąca współpraca z klientami GWP w obszarze Programmatic Direct Sales
• koordynacja ofert sprzedażowych w modelu programmatic,
• negocjacje warunków cenowych kampanii,
• obsługa platform sprzedażowych (SSP)
• monitorowanie kampanii realizowanych w modelu programmatic, analiza efektywności kampanii reklamowych i ich optymalizacja
• tworzenie raportów na potrzeby analiz i planowania przyszłych kampanii sprzedażowych.
• odpowiedzialność za maksymalizację przychodów z powierzonego obszaru;
Wymagania stawiane kandydatom:
• Min. roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych on-line (preferowane: RTB, SEM, Performance Marketing, znajomość narzędzi DSP/SSP/DMP)
• Znajomość internetowych produktów reklamowych;
• Umiejętność pracy z liczbami oraz zdolności analityczne - dobra znajomość MS Excel;
• Umiejętność przeprowadzania analizy danych emisyjnych i tworzenia rekomendacji;
• Samodzielność w działaniu, orientacja na realizację celów, umiejętność pracy pod presją czasu;
• Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.
Mile widziane:
• doświadczenie w pracy z technologiami DSP i/lub SSP, po stronie domu mediowego / w agencji specjalizującej się w performance marketingu lub u wydawcy
Oferujemy:
• zdobycie doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
• możliwość rozwoju zawodowego w obszarze Programmatic Sales.
• stabilne zatrudnienie
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail:
dominika.lipka@grupawp.pl