Koordynator ds. Marketing Automation
Jako Koordynator ds. Marketing Automation dołączysz do naszego zespołu i będziesz odpowiadać za koordynowanie i realizację kampanii w kanałach bezpośrednich (e-mail, on-site marketing, mobile marketing). Celem tych kampanii będzie, budowanie wartości bazy, migracje pomiędzy segmentami oraz zwiększanie retencji bazy klientów player.pl
ZAKRES WSPÓŁPRACY BĘDZIE OBEJMOWAŁ:
• koordynowanie i kompleksową realizację wielokanałowej komunikacji online marketing z bazą player.pl
• mapowanie ścieżek kampanijnych, programowanie kampanii z wykorzystaniem marketing automation
• projektowanie layoutów, szablonów mailingów, współtworzenie landing pages we współpracy z Działem Marketingu
• odpowiedzialność za wyniki kampanii, analizę efektywności: OR, CTR, CR, analizę ruchu z kampanii i ścieżek konwersji
• cykliczne raportowanie/prezentowanie wyników oraz stałą optymalizację kampanii
• rozwój procesu komunikacji bezpośredniej
• monitoring trendów rynkowych i konkurencji w obszarze marketing automation
• ścisłą współpracę z zespołami Produktu i Performance Marketingu
OCZEKUJEMY:
• minimum rocznego doświadczenia w realizacji kampanii w kanałach bezpośrednich, w szczególności e-mail marketing, on-site marketing, social media, mobile marketing
• doświadczenia w optymalizacji kampanii, analizie wyników, rekomendowaniu zmian zwiększających konwersję
• znajomości przynajmniej jednego narzędzia do wysyłki kampanii e-mailingowych lub marketing automation
• wykształcenia wyższego (preferowane z zakresu e-commerce, e-biznes, marketingu online)
• dobrej znajomości programu MS Excel
• średniozaawansowanej znajomości języka angielskiego (poziom B1/B2)
• samodzielności na stanowisku, inicjatywy w podejmowaniu działań, doświadczenia w koordynowaniu dowolnego projektu
• dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu kodowania e-maili; znajomość HTML, CSS w tym również Google Analytics
OFERUJEMY:
• udział w ambitnych i innowacyjnych projektach z obszaru Digital
o pracę w międzynarodowym środowisku, w największej prywatnej grupie medialnej w Polsce, która jest częścią amerykańskiego koncernu mediowego
o stabilne warunki zatrudnienia na pełny etat w oparciu o umowę o pracę
o trakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do posiłków (karta Sodexo)
o szereg działań rozwojowych (szkolenia, dofinansowanie do języka angielskiego oraz studiów)
o pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej, w tym m.in. różnorodne strefy pracy i odpoczynku: Costa Coffee, bar sushi, restauracja dostępne wyłącznie dla pracowników Firmy
o możliwość działania w doświadczonym, zgranym zespole specjalistów, otwartych na dzielenie się wiedzą
o wyjątkową kulturę organizacyjną, która ceni różnorodność i otwartość
o przyjazną atmosferę pracy – TVN został wielokrotnie wyróżniony w konkursach na najlepszego pracodawcę w Polsce
o freestyle dress code – pozostawiamy Tobie decyzję, jak chcesz się ubrać do pracy