Specjalista ds. Jakości Obsługi Klienta
Lokalizacja: Warszawa
Nr ref: SJOK/1811
ZAKRES WSPÓŁPRACY BĘDZIE OBEJMOWAŁ:
• monitorowanie i weryfikacja jakości obsługi we wszystkich kanałach obsługi klienta
• przygotowywanie materiałów pomocniczych oraz szkoleniowych dla obsługi klienta
• przygotowanie oraz przeprowadzanie szkoleń i treninigów w obszarze obsługi klienta
• modyfikacja i wdrażanie zmian w procesach obsługowych w celu poprawy satysfakcji użytkowników
• usprawnienie komunikacji biznes - klient
OCZEKUJEMY:
• zaawansowanej wiedza na temat obsługi klienta
• doświadczenie w zespołach monitoringu i poprawy jakości obsługi klienta
• doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzaniu szkoleń
• wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych
• samodzielności w realizacji powierzonych zadań, bardzo dobrej organizacji pracy i terminowości
• otwartości i umiejętność budowy dobrych relacji
• dobrej znajomości języka angielskiego
OFERUJEMY
• odpowiedzialną i rozwojową rolę w zespole
• udział w ambitnych i innowacyjnych projektach z obszaru Digital
• współpracę z zespołem profesjonalistów i pasjonatów
• współpracę z jedną z wiodących grup medialnych w Polsce
APLIKUJ