6 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu
Średnio 5,9 mln widzów obejrzało szósty Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Polsat pokazał w niedzielę przed "Wydarzeniami" - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać rekordową sumę 1,3 mln zł.
Ta kwota w całości zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.
Blok nadany został w niedzielę o godz. 18.45, czyli tuz przed głównym wydaniem „Wydarzeń” i trwał ok. 10 min, a liczba osób, które obejrzały choć jedną z reklam emitowanych w nim wyniosła 7,29 mln.
Dzięki jego emisji widzów zyskał również sam dziennik, który obejrzało tego dnia aż 5,73 mln osób. Tym samym "Wydarzenia" wygrały w niedzielę z "Faktami", TVN które o 19.00 wybrało 4,21 mln widzów oraz z "Wiadomościami" TVP 1 (godz. 19.30), które przyciągnęły 4,82 mln oglądających.
Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcał specjalny spot reklamowy, w którym wystąpili Krzysztof Kowalewski, szef "Wydarzeń" Jarosław Gugała oraz Aneta Zając i Aleksandra Szwed.
W ubiegłym roku średnia oglądalność "Mikołajkowego Bloku Reklamowego" była niższa i wyniosła 3,7 mln osób. Wtedy na rzecz Fundacji Polsat udało się zebrać 800 tys. zł.
Łącznie pięć dotychczasowych edycji akcji przyniosło ponad 3,5 mln zł dochodu.
Dołącz do dyskusji: 6 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu