823 tys. abonentów sieci Multimedia Polska, mocno rośnie telewizja cyfrowa
Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec czerwca br. miała 823 tys. abonentów. Cały czas najdynamiczniej rośnie liczba abonentów telewizji cyfrowej, która w tym roku przegoniła liczbę klientów telewizji analogowej.
Spółka Multimedia Polska w raporcie kwartalnym podała, że łączna liczba jej abonentów na dzień 30 czerwca br. wyniosła 822,9 tys., o 100 więcej niż rok wcześniej.
Liczba klientów telewizji analogowej spadła na koniec I kwartału br. o 11,54 proc. do 327,4 tys. i była niższa od liczby klientów telewizji cyfrowej. Z tej ostatniej usługi korzystało 352,5 tys. klientów, co oznacza wzrost o 18,95 proc.
Z kolei o 6,24 proc. wzrosła liczba abonentów internetu. Na koniec czerwca br. korzystało z niego już 515,7 tys. klientów Multimediów. Spółka miała też 284,4 tys. użytkowników usług głosowych, w tym 272 tys. klientów telefonii abonenckiej, co oznacza wzrost o 3,03 proc.
| Liczba abonentów na koniec | |
Usługa | I półrocza 2013 | I półrocza 2014 |
Multimedia ogółem | 822 800 | 822 900 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Telewizja analogowa | 370 130 | 327 409 |
Telewizja cyfrowa | 296 356 | 352 514 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Internet | 485 414 | 515 688 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Usługi głosowe | 284 385 | 289 158 |
w tym telefonia abonencka | 264 005 | 272 006 |
Wirtualnemedia.pl | ||
RGU na koniec okresu | 1 529 557 | 1 563 838 |
Łączna liczba sprzedanych usług (RGU) Multimediów na koniec czerwca br. to ponad 1,564 mln, czyli o 0,22 proc. więcej względem stanu na koniec czerwca ub.r. 300,1 tys. klientów operatora korzystało z dwóch usług, a 128,6 tys. z trzech.
Dołącz do dyskusji: 823 tys. abonentów sieci Multimedia Polska, mocno rośnie telewizja cyfrowa