Abra Meble nowym klientem agencji Booost
Do grona klientów agencji performance marketingowej Booost (Grupa S/F) dołączyła marka Abra Meble.
Kampania sprzedażowa Abra Meble opiera się na big data i hiperspersonalizowanym przekazie do konsumentów w czasie rzeczywistym. Klient będzie się rozliczał z agencją w modelu success fee.
- Prowadząc kampanie w oparciu o big data wiemy, kim jest klient marki Abra, co i kiedy mu powiedzieć na każdym etapie jego ścieżki zakupowej. Hiperspersonalizowane kreacje dostosowane są do realnych potrzeb konsumentów, co ma ogromny wpływ na ich aktywizację, a finalnie na domknięcie sprzedaży - komentuje Łucja Gdala, managing partner agencji Booost.
Agencja daje klientowi także gwarancję brand safety emitowanych kreacji reklamowych. Kampania potrwa kilka miesięcy.
Agencja performance marketingowa Booost powstała w czerwcu tego roku, z przekształcenia spółki MCP Publica. Członkami jej zarządu i udziałowcami zostali Łucja Gdala i Sławomir Kornicki, wcześniej związani m.in. z Codemedia, Mediacontacts i Centraals.
Dołącz do dyskusji: Abra Meble nowym klientem agencji Booost