SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Hurnik business development directorem w Booost

Piotr Hurnik objął nowo utworzone stanowisko business development directora w agencji performance marketingu Booost.

Piotr Hurnik Piotr Hurnik

Hurnik będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług mediowych i digitalowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz business development w ramach obecnych klientów spółki i całej Grupy. Ma raportować do Piotra Hassine, managing directora agencji The Digitals i Booost w Grupie S/F.

Piotr Hurnik przed dołączeniem do Booost związany był z SentiOne, gdzie odpowiadał za sprzedaż na rynku polskim. W swojej karierze prowadził projekty dla takich klientów jak m.in.: Reckitt Benckiser, Mastercard, Play, BP i NN Investment Partners.

Ukończył SGH i Akademię Leona Koźmińskiego.

Dołącz do dyskusji: Piotr Hurnik business development directorem w Booost

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl