Advalue uruchamia markę ds. marketingu społecznego. Na jej czele Katarzyna Hryćko-Górnicka
Agencja Advalue wprowadza na rynek markę Advalue Engaged, specjalizującą się w marketingu zaangażowanym społecznie. Pracami zespołu pokieruje Katarzyna Hryćko-Górnicka.
Mając na uwadze rosnącą świadomość konsumentów i potrzeb rynku, Advalue zdecydowało się wydzielić część biznesu pod nazwą Advalue Engaged, która zajmować się będzie wyłącznie projektami z zakresu marketingu zaangażowanego społecznie. Zarządzanie tą częścią agencji objęła Katarzyna Hryćko-Górnicka, związana z Advalue od ponad 6 lat.
- Nowa marka ma wyróżnić ofertę agencji w obszarze marketingu zaangażowanego i jeszcze lepiej budować społeczną odpowiedzialność brandów. Po 13 latach działalności agencji to naturalny krok w rozwoju naszej oferty, która odpowiada na potrzeby naszych klientów i rynku - mówi dyrektor zarządzająca Advalue Engaged.
Krystyna Czubówna w spocie Advalue Engaged
Swoją misję i specjalizację, czyli zaangażowanie w zrównoważony rozwój biznesu i planety, agencja podkreśla w filmowym manifeście, do którego głosu użyczyła Krystyna Czubówna.
Advalue Engaged posiada zespół ekspertów odpowiedzialny za tworzenie rozwiązań strategicznych i kreatywnych oraz ich realizację, który w swojej codziennej pracy skupia się na zdobywaniu know-how na temat trendów i problemów społecznych oraz rosnącej świadomości i wrażliwości konsumentów. Marka realizuje projekty zarówno dla korporacji, jak również dla mniejszych firm. Tworzy rozwiązania BSR-owe także dla start-upów i organizacji pozarządowych.
Agencja buduje też networking z organizacjami z trzeciego sektora, aby poznawać ich problemy i potrzeby i włączać biznes w ich wartościowe inicjatywy. Zainteresowanie agencji obejmuje całe spektrum zagadnień i problemów społecznych: równość i prawa człowieka, zwłaszcza osób słabych i wykluczonych, prawa zwierząt, ochronę środowiska, sprawiedliwy handel, zrównoważony rozwój biznesu.
Do zrealizowanych ostatnio kampanii Advalue Engaged należy m.in. program edukacyjny „PrzyGotujmy Lepszy Świat” realizowany dla marki Knorr, w którym dzieci uczą się, że nawyki żywieniowe mają fundamentalny wpływ na kondycję planety. Ma na koncie także koordynację kilkuletniej współpracy marki Lipton i Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Razem z Ogólnopolską Organizacją Kwiat Kobiecości agencja zrealizowała z Anną Dereszowską do kampanii edukującej o konieczności profilaktyki raka jajnika.
Dołącz do dyskusji: Advalue uruchamia markę ds. marketingu społecznego. Na jej czele Katarzyna Hryćko-Górnicka