SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Zbiegi przyjemności" we wspólnej kampanii Bakallandu i Wedla

Znane marki Bakalland i E.Wedel wprowadzają na rynek wspólną linię produktów - siedem nowych rodzajów bakalii w wedlowskiej czekoladzie. Wspierają je kampanią pod hasłem “Zbiegi przyjemności”.

Kompozycję bakalii od Bakalland i tradycyjnej czekolady Wedla podkreśla hasło „Zbiegi przyjemności”. Ono wyznacza kierunek kampanii wspierającej wejście nowych produktów na rynek. Marki zaplanowały m.in. działania outdoorowe w największych polskich miastach, a także działania  w digitalu i akcje samplingowe, które dadzą konsumentom możliwość spróbowania nowości.

- Naszym hasłem zwracamy uwagę na codzienne, drobne momenty. W humorystyczny sposób zestawiamy zbiegi okoliczności, które łatwo zapadają w pamięć. To właśnie o nich mówimy: „zbiegi przyjemności” – są zaskakujące, wyjątkowe, a przede wszystkim pełne… przyjemności. Nasze nowe przekąski doskonale wpasowują się w te chwile, sprawiając, że codzienność smakuje jeszcze lepiej – dodaje Halina Jasonek, brand manager marki Bakalland. 

Nowe produkty to oblane czekoladą orzechy i owoce, które wpisują się w trend świadomego snackingu, w którym jakość idzie w parze ze smakiem. Na liście produktów znajdują się cztery bakalie oblane mleczną czekoladą (migdał, orzech laskowy, orzeszek ziemny i nerkowiec), wiśnia i rodzynka w gorzkiej oraz żurawina w białej czekoladzie. Te połączenia odpowiadają na potrzeby klientów.
- Z badań wiemy, że konsumenci cenią współpracę między markami, zwłaszcza gdy prowadzi ona do stworzenia czegoś świeżego. W tym przypadku mamy do czynienia z takim właśnie efektem – oferujemy produkty, które doskonale się uzupełniają i dlatego postanowiliśmy je w naturalny sposób połączyć – dodaje Halina Jasonek.
Nowe bakalie w czekoladzie będą dostępne w sieci sklepów Biedronka w październiku, a od listopada pojawią się w innych sieciach handlowych. 

Kampania marketingowa „Zbiegi przyjemności” 

Wprowadzenie nowej linii produktowej wspiera szeroka i kompleksowa kampania marketingową pod hasłem „Zbiegi przyjemności”, które odzwierciedla połączenie bakalii z czekoladą. Marki planują intensywne działania w obszarze Out of Home (OOH) w największych polskich aglomeracjach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Trójmieście. Kampania obejmuje też aktywności digital: display & social media. Uzupełni ją komunikacja w punktach sprzedaży oraz akcje samplingowe we współpracy z InPost. 

-  Nasza kampania nawiązuje do codziennych, drobnych momentów. W humorystyczny sposób zestawiamy różne zbiegi okoliczności, które łatwo zapadają w pamięć. Te „zbiegi przyjemności” są jak idealne połączenie bakalii Bakalland i czekolady Wedel – zaskakujące, wyjątkowe, a przede wszystkim pełne przyjemności. Nasze nowe przekąski doskonale wpasowują się w te chwile, sprawiając, że codzienność smakuje jeszcze lepiej – dodaje Halina Jasonek. 

Kreację kampanii „Zbiegi przyjemności” przygotowała agencja Must Be Loud, a za zakup mediów odpowiadał Starcom. Projekt opakowań wspólnych produktów Bakalland i E.Wedel opracowała agencja brandingowa Cztery Czwarte. Wsparcie PR projektu obsługują agencje Brandscope oraz 24/7. 

Dołącz do dyskusji: "Zbiegi przyjemności" we wspólnej kampanii Bakallandu i Wedla

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl