SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Keller szefową działu new business w Wydawnictwie Bauer

Od 1 lipca br. Agnieszka Keller dołączy do Wydawnictwa Bauer i obejmie nowo utworzone stanowisko szefowej działu new business. Wcześniej pracowała m.in. w Ringier Axel Springer.

Agnieszka Keller Agnieszka Keller

W Bauerze ma odpowiadać za realizację strategii firmy i rozwijanie nowych kanałów komunikacji z czytelnikami, w tym rozwój nowych źródeł przychodu.

Keller będzie raportować do prezesa Wydawnictwa Bauer Tomasza Namysła. - Agnieszka bardzo dobrze zna naszą firmę i pamięta jej kulturę organizacyjną. Jestem pewien, że wspólnie zrealizujemy wiele fantastycznych projektów - mówi Namysł.

Agnieszka Keller pracowała już w Wydawnictwie Bauer w latach 2005-2009, m.in jako dyrektor wydawnicza pism telewizyjnych. Przez niemal 10 lat była związana z Ringier Axel Springer Polska, gdzie była wydawcą projektów z zakresu custom publishing, content marketingu oraz dyrektorem działu eventów.

Wydawnictwo Bauer działa w Polsce od 1991 roku, wydaje teraz cztery miesięczniki poradnikowe, dwa dwutygodniki i jeden tygodnik oraz wiele wydań specjalnych. Ogółem - ok. 50 tytułów prasowych, także magazyny luksusowe, motoryzacyjne, kulinarne i telewizyjne.

W 2017 roku do ZKDP zgłoszonych było 49 pism Wydawnictwa Bauer, ich łączna sprzedaż wyniosła 238,35 mln zł, o 0,45 proc. mniej niż rok wcześniej.