ASAP&ASAP z budżetem social mediowym Iwostinu
Agencja ASAP&ASAP wygrała przetarg na obsługę marki Iwostin (Perrigo Poland) w social mediach.
Agencja ASAP&ASAP przygotowała wielokanałową strategię wsparcia marki Iwostin z wykorzystaniem mediów społecznościowych.
Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację, produkcję materiałów do kampanii produktowych, moderację oraz wsparcie strategiczne, w tym wsparcie ecommerce. Planowane działania obejmować będą m.in. platformy Facebook, Instagram, TikTok czy kampanie display.
Współpraca pomiędzy firmami rozpoczęła się w styczniu i potrwa co najmniej do końca roku.
ASAP&ASAP współpracuje z właścicielem Iwostinu - Perrigo od wielu lat, prowadząc projekty digital dla różnych marek z portfolio producenta. Zakupem mediów dla marek należących do Perrigo zajmuje się dom mediowy Mets (GroupM/WPP).
Dołącz do dyskusji: ASAP&ASAP z budżetem social mediowym Iwostinu