AXA w nowej kampanii promuje ubezpieczenia komunikacyjne
Ruszyła kampania firmy AXA, w której promowane są ubezpieczenia komunikacyjne. Za realizację działań odpowiada Saatchi & Saatchi IS.
Nowa kampania AXA ruszyła 1 sierpnia i potrwa do końca roku. Prezentowana będzie w kilku odsłonach. Reklamy będą emitowane w telewizji i serwisach VOD.
Kampanię reklamową po raz pierwszy w całości przygotowała lokalnie agencja Saatchi & Saatchi IS. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję Badi Badi. Reżyserem spotów był Michał Bulik.
Planowaniem i zakupem mediów zajmują się domy mediowe Arena Media i Value Media, należące do Group One.
W drugiej połowie lipca AXA wystartowała z kampanią wspierającą świadomość udzielania pierwszej pomocy „Kierunek ratunek".
Dołącz do dyskusji: AXA w nowej kampanii promuje ubezpieczenia komunikacyjne