Klienci Bershki z darmowym dostępem do Tidala
Klienci sklepów Bershka na całym świecie otrzymają możliwość założenia konta z trzymiesięcznym darmowym dostępem do muzyczno-rozrywkowej platformy streamingowej Tidal.
W ramach rozpoczętej właśnie globalnej, długoterminowej współpracy we flagowych salonach Bershki na całym świecie zaaranżowane zostaną strefy muzyczne Tidal. Pierwszy taki sklep zaprezentowano w Mediolanie. Kolejne pojawią się w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii.
Strefy Tidal w sklepach Bershka
Klienci Bershki otrzymają w ramach umowy możliwość założenia konta na Tidalu z trzymiesięcznym darmowym dostępem do ponad 60 mln utworów i 250 tysięcy materiałów video.
W Strefie Tidal do dyspozycji klientów Bershki są siedziska, obok których znajdą się iPady i słuchawki. Kupujący będą mieli również okazję uczestniczyć w ekskluzywnych wydarzeniach organizowanych w ramach Tidal X oraz spotkaniach „Meet&Greets” z gwiazdami.
Bershka (grupa Inditex) powstała w 1998 roku, obecnie ma ponad 1107 sklepów na 79 rynkach w Europie, Ameryce i Azji.
Tidal dostępny w 53 krajach, w ofercie ma 60 milionów utworów i 250 tys. wysokiej jakości wideo, w tym podcasty, wywiady, playlisty i program odkrywania młodych artystów Tidal Rising.
Dołącz do dyskusji: Klienci Bershki z darmowym dostępem do Tidala