Bohaterowie kreskówek w kampanii „Mądrzy Rodzice” (wideo)
W mediach rusza kampania społeczna „Mądrzy Rodzice”. Akcja – prowadzona przez Rzecznika Praw Dziecka i fundację Kidprotect.pl – opiera się na przekazach przygotowanych przez agencję McCann Erickson.
Rozpoczęta właśnie kampania społeczna „Mądrzy Rodzice” promuje odpowiedzialność dorosłych związaną z wychowaniem dzieci oraz zachęcają do podnoszenia kompetencji w tym zakresie. W ramach akcji od początku przyszłego roku w całej Polce prowadzone będą warsztaty dotyczące rozwoju dziecka i skutecznych technik wychowawczych. Natomiast przekaz wykorzystywany w mediach pokazuje przewrotnie roszczenia, jakie bohaterowie kreskówek mają do rodziców z powodu zajmowania się ich dziećmi.
Akcja – realizowana przez Rzecznika Praw Dziecka i fundację Kidprotect.pl – obejmuje przee wszystkim reklamy w telewizji, radiu i prasie.
Kreację kampanii na zasadach pro bono przygotowała agencja reklamowa McCann Erickson, a patronami medialnymi akcji są „Rzeczpospolita” i Clear Channel.
Dołącz do dyskusji: Bohaterowie kreskówek w kampanii „Mądrzy Rodzice” (wideo)