Budżet Renault-Nissan w regionie EMEA dla OMD
Dom mediowy OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dlagrupy Renault-Nissan w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki(EMEA).
OMD w finałowej rozgrywce przetargu na budżet, którego wartośćwynosi 650 milionów funtów, pokonał dom mediowy Carat - informujeserwis Brand Republic. W regionie Europy budżet obejmuje zakupmediów w 24 krajach dla marki Nissan oraz w 30 krajach dla markiRenault.
Wcześniej z przetargu, którym z Paryża zarządzał Stephen Norman,wiceprezes ds. globalnego marketingu w Renault, wyeliminowanezostały agencje MPG (należąca do Havas), Mediaedge:cia (WPP Group)oraz VivaKi (Publicis Groupe).
Do tej pory OMD odpowiadał za zakup powierzchni i czasu wmediach w regionie dla Nissana, podczas gdy Carat obsługiwał budżetmedialny Renault.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budżet Renault-Nissan w regionie EMEA dla OMD