Call Center Poland ma nowy zarząd, prezesem Jarosław Szpryngwald
Jarosław Szpryngwald został nowym prezesem Call Center Poland. Zastąpił na tym stanowisku Michała Kończaka, który odszedł z firmy.
W skład nowego zarządu Call Center Poland wszedł - oprócz Szpryngwalda - Michał Karzel (dyrektor operacyjny). Ponadto reprezentacja spółek uzupełniona została o prokurenta - Ewę Czarnecką, dyrektora sprzedaży i obsługi klienta.
Jarosław Szpryngwald od grudnia 2010 r. pełnił funkcję członka rad nadzorczych spółek Call Center Poland i ContactPoint, a w maju 2012 r. został powołany do zarządu ww. spółek. Karierę zawodową rozpoczął w 1994 r. w Banku Rozwoju Eksportu na stanowisku analityka ryzyka kredytowego. W latach 1997-2002 pracował jako kontroler finansowy w Apple IMC Poland. Brał udział w projektach restrukturyzacyjnych spółek giełdowych i grup kapitałowych takich jak Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Szeptel (aktualnie MNI), Rolmex (główny akcjonariusz grupy kapitałowej Indykpol), Zakłady Chemiczne Wizów oraz grupa kapitałowa Makarony Polskie. Szpryngwald specjalizuje się prowadzeniu procesów restrukturyzacji finansowej i operacyjnej. Na powierzonym stanowisku będzie nadzorował prace pionów technologii oraz administracyjno-finansowego.
Michał Karzel (suasor call center consulting) współpracuje z Call Center Poland od lutego 2011 r., świadcząc usługi doradcze i szkoleniowe. Jako członek zarządu i dyrektor operacyjny będzie odpowiadał za pion realizacji usług, w skład którego wchodzą m.in. dział operacyjny, dział szkoleń i jakości oraz dział rekrutacji. Karzel od 10 lat związany jest z branżą call center, pracował m.in. na stanowisku dyrektora zarządzającego Contact Center TPI, zarządzającego jednego z call centers arvato services i działu telesprzedaży w Microsoft. Doradzał zarządom kilku spółek z branży. Posiada kompetencje w zarządzaniu zespołami oraz biznesami contact center, prowadzeniu projektów inwestycyjnych i budowaniu strategii rozwoju przedsiębiorstw.
Ewa Czarnecka pracuje w Call Center Poland od 2005 r. Zaczynała od stanowiska konsultanta telefonicznego, następnie prowadziła projekty dla klientów spółki. W latach 2009-2010 zarządzała dedykowanym działem FinanceDirect, specjalizującym się w realizacji projektów dla klientów z sektora finansowego. Od września 2010 r. pełni funkcję dyrektora obsługi klienta, a od maja br. dyrektora obsługi klienta i sprzedaży, będąc odpowiedzialną za utrzymanie relacji i rozwijanie współpracy z klientami oraz wdrażanie nowych projektów dla spółek z grupy.
Dołącz do dyskusji: Call Center Poland ma nowy zarząd, prezesem Jarosław Szpryngwald