Canal+ Sport 2 w ofercie At Media
Stacja Canal+ Sport 2, która wiosną poszerzy godziny nadawania, rozpoczyna także sprzedaż reklam. Od marca dołączy ona do oferty domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media.
W marcu Canal+ Sport 2 będzie dostępny dla reklamodawców w ofercie cennikowej i pakietach spotów. Od kwietnia, wraz z włączeniem do monitoringu programowo-reklamowego AGB Nielsen Media Research, stacja znajdzie się także w pakietach reklamowych: At Max, At Adults, At Men, At Premium, At Your Choice.
Jak informowaliśmy wczoraj, Canal+ Sport 2 wraz ze startem wiosennych rozgrywek piłkarskich, znacznie poszerzy swoją ramówkę. Kanał, który do tej pory emitował program przez 20-30 godzin w tygodniu, będzie teraz nadawał całodobowo w dni powszednie, a od wczesnego popołudnia do godzin nocnych w soboty i niedziele.
W tej chwili At Media sprzedaje czas dla 10 kanałów spółki Canal+ Cyfrowy. Są to: Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv i Domo.
Dołącz do dyskusji: Canal+ Sport 2 w ofercie At Media