Cappy Lemon&Nada niestandardowo reklamuje się w telewizji (wideo)
W telewizji prowadzona jest niestandardowa kampania reklamowa napoju Cappy Lemon&Nada. Akcja obejmuje m.in. billboardy sponsorskie oraz reklamy w zwiastunach seriali.
W niestandardowej kampanii telewizyjnej napoju Cappy Lemon&Nada wykorzystywane są m.in. spoty dostosowane kreatywnie do różnych miejsc bloków reklamowych w TVP1 i TVP2. Poszczególne filmiki stanowią żartobliwe komentarze do reakcji widzów na reklamy: spot emitowany jako pierwszy zawiera hasło "do kuchni&z powrotem", ten drugi - "przerwa&ulga", a trzeci - "cicho&sza". Z kolei billboardy sponsorskie prognozie pogody w TVN i Polsacie mają dwie wersje - "letnia&orzeźwiająca" i "kwaśna&mokra" - emitowane w zależności od tego, jaka aura zostanie zapowiedziana z programie. Ponadto po raz pierwszy w historii polskiej telewizji marka promuje się w czasie zwiastunów - cytryna charakterystyczna dla Cappy Lemon&Nada zajmuje połowę ekranu w czasie zapowiedzi seriali "CSI", "Wzór" i "24 godziny" w Polsacie.
- Zabawne i zaskakujące, a przy tym proste komunikaty emitowane
w przyjazny dla konsumentów sposób doskonale podkreślają charakter
marki Cappy Lemon&Nada - uzasadnia tę kampanię Sebastian Wężyk,
brand manager kategorii juice beverages w Coca - Cola Poland
Services.
Akcje przygotowały agencja reklamowa Lowe GGK i dom mediowy
Starcom.
Dołącz do dyskusji: Cappy Lemon&Nada niestandardowo reklamuje się w telewizji (wideo)