SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carrefour na wesoło wspomina "stare, dobre czasy" (wideo)

Pod hasłem „Ceny niskie jak dawniej” ruszyła kampania sieci handlowej Carrefour, którą przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, przy współpracy Lucky Luciano i Prodigious. 

Główną oś kampanii stanowi reklamowy serial komediowy. Widzowie mogą podglądać momenty z życia rozmaitych bohaterów, dla których niskie ceny w Carrefourze są wehikułem, dzięki któremu przenoszą się do swoich najlepszych czasów. Wynika z tego wiele zabawnych zdarzeń. Na przykład, podczas wspólnego oglądania telewizji ojciec rodziny wraca myślami do czasów, kiedy "masło kosztowało 3,49".

Kampania wystartowała 6 stycznia. W ramach działań został wyprodukowany 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe, 15-sekundowe radio, opracowano materiały POS, materiały w kanałach digital i social media, a kampania została uzupełniona informacjami w katalogach handlowych.

Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały kreatywne do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.

Spoty telewizyjne, w reżyserii Pawła Borowskiego, wyprodukował Lucky Luciano. Za postprodukcję odpowiedzialny był Prodigious. 

Carrefour Polska ma w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Dołącz do dyskusji: Carrefour na wesoło wspomina "stare, dobre czasy" (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rick
Coraz głupsze te reklamy, odkąd odeszli od kampanii z Napoleonem...
0 0
odpowiedź
User
Stary, dobry klient.
To, że jest to syf, to jedno. Ale to, że agencja wysłała do prasy branżowej notkę w której tym syfem się chwali to już przesada.
0 0
odpowiedź